Wednesday

Пожелания

Получих доста поздрави и пожелания. Както винаги се получава, някои от тях бяха от хора, които изобщо не съм очаквал да се сетят за мен, а някои много близки ме забравиха. Това няма значение. Покрай пожеланията се замислих кое наистина ми се иска да се сбъдне. Трудна работа, но нека карам подред.
1) Здраве – имам.
2) Любов – имам.
3) Щастие – абе имам си своите моменти. Измежду всичките ми познати няма някой, за който да мога да кажа, че е по-щастлив от мен.
4) Късмет – че той моят си е перфектен. На моменти даже ми се струва, че съдбата работи за мен.
5) Успехи в службата, професионално развитие и т.н. – по принцип е страхотно, но някак си не ме вълнува особено. А и към настоящия момент нещата се развиват по-добре от очакваното.
6) Завършването на университета – огромно облекчение ще изпитам щом завърша, но то това така или иначе ще стане, въпрос на време е. Не мога да го определя като мечта.
7) Усмивки – не, благодаря, и без друго все се хиля като зелка.
8) Пожелания свързани с разните добродетели – ми че аз съм изтъкан от добродетели бе, още малко и ще трябва да ме обявят за светец.

Излиза, че всичките хубави неща, които тоя скапан живот може да ми предложи аз вече ги имам. Това значи, че по-добър никога няма да стане. Не че се оплаквам... Да върви по дяволите. Напих се доста и изкарах страхотно, ако ви вълнува.