Sunday

Семейна почивка

Пътуването с малко дете е напрегнато и изнервящо. Кошмарно, ако сте любители на силните думи. Почивката - изморителна. Особено ако мястото е пълно с комари, на детето му никнат зъби и всички членове на семейството са с пневмония.

Знам, че август е месецът на почивките и е редно да споделя на какво прекрасно място съм ходил, колко хубаво съм се чувствал в компанията на близките си, да покажа няколко снимки, на които всички сме усмихнати и щастливи, да сложа хаштагове за слънце, лято и любов.

Но не ми е в стила.

3 comments:

  1. И слава богу ;)

    ReplyDelete
  2. Какво да кажа аз тогава, като нито почивка видях, нито нищо и човече 3 и 400 се разхожда по вътрешностите ми и не знам кога оттук насетне ще мога да завися само от себе си?.....Щастието има различни измерения и степени на осезаемост.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Можеш да кажеш колко много ти се иска да беше отишла на почивка по-рано, защото скоро няма да ти се отдаде възможност. Кога ще излиза човечето? :)

      Delete